Zawarcie umowy pomiędzy Kupującym a Sprzedającym może nastąpić na dwa sposoby.

Kupujący ma prawo przed złożeniem zamówienia do negocjacji wszelkich zapisów umowy ze Sprzedającym, w tym również zmieniających zapisy poniższego regulaminu. Negocjacje, te powinny być prowadzone w formie pisemnej i kierowane na adres korespondencyjny Sprzedającego (Rezonans Życia Sp. z o.o. ul.Mariana Hemara 2, 05-500 Piaseczno)
W przypadku zrezygnowania przez Kupującego z możliwości zawarcia umowy na drodze indywidualnych negocjacji zastosowanie ma poniższy regulamin i stosowne przepisy prawa.

§ 1
Warunki ogólne

1. Sklep internetowy Spółki z ograniczoną odpowiedzialnością „Rezonans Życia” (z siedzibą w Warszawie pod numerem KRS: 0000589890, NIP: 8992778958; Regon: 363170471 znajdujący się na stronie internetowej pod adresem www.scio-eductor.edu.pl umożliwia zapoznanie się z ofertą Spółki i złożenie zamówienia w celu sprzedaży wyszczególnionych towarów za pośrednictwem Internetu i telefonu.

2. Ceny towarów znajdujących się w sklepie internetowym Spółki z o.o. „Rezonans Życia” są podane w złotych polskich i zawierają VAT (są cenami brutto).

§ 2
Definicje

1. Dzień roboczy – jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.

2 Formularz rejestracji – formularz dostępny w Sklepie Internetowym umożliwiający utworzenie Konta.

3 Formularz zamówienia – formularz dostępny w Sklepie Internetowym umożliwiający złożenie Zamówienia.

4 Klient – pełnoletnia osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej a posiadająca zdolność do czynności prawnych, dokonująca u Sprzedawcy zakupu związanego bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

5 Konsument – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, dokonująca u Sprzedawcy zakupu niezwiązanego bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

6 Kodeks cywilny – ustawa kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. Nr 16, poz. 93 ze zm.).

7 Konto – oznaczony indywidualną nazwą (loginem) i hasłem podanym przez Usługobiorcę zbiór zasobów w systemie teleinformatycznym Usługodawcy, w którym gromadzone są dane Usługobiorcy w tym informacje o złożonych Zamówieniach.

8 Newsletter – elektroniczna usługa dystrybucyjna świadczona przez Usługodawcę za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail, która umożliwia wszystkim korzystającym z niej Usługobiorcom automatyczne otrzymywanie treści kolejnych edycji newslettera zawierającego informacje o nowościach i produktach w Sklepie Internetowym.

9 Produkt – dostępna w Sklepie Internetowym rzecz ruchoma będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Usługobiorcą a Sprzedawcą.

10 Prawo konsumenckie – ustawa o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku.

11 Regulamin – niniejszy regulamin Sklepu Internetowego.

12 Sklep Internetowy lub Sklep – Sklep Internetowy Usługodawcy dostępny pod adresem internetowym www.scio-eductor.edu.pl

13 Sprzedawca; Usługodawca – Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością „Rezonans Życia” ul.Zamiany 15/19, 02-768 Warszawa.

14 Umowa Sprzedaży – Umowa Sprzedaży Produktu lub usługi zawarta między Usługobiorcą, a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu Internetowego.

15 Usługa elektroniczna – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę na rzecz Usługobiorcy za pośrednictwem Serwisu Internetowego.

16 Usługobiorca – zarówno Konsument, jak i Klient.

17 Zamówienie – oświadczenie woli Usługobiorcy stanowiące ofertę zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu lub Usługi ze Sprzedawcą.

§ 3
Procedura składania i realizacji zamówień

1. Prezentowane w sklepie ceny towarów są cenami brutto i podane są w polskich złotych.

2. Podane ceny nie obejmują kosztów wysyłki oraz kosztów płatności, które mogą dodatkowo zwiększać wartość zamówienia.

3. Podstawowym warunkiem dokonania zakupów jest złożenie zamówienia za pośrednictwem sklepu internetowego poprzez formularz zamówienia dostępny na stronie sklepu.

4. Warunkiem prawidłowej realizacji złożonego poprzez sklep internetowy zamówienia jest właściwe wypełnienie formularza zamówienia oraz podanie niezbędnych danych do realizacji zamówienia, w tym wysyłki zamówionego towaru. Brak podania niezbędnych danych tj. imienia i nazwiska, adresu na który należy wysłać zamówienie, e-maila czy telefonu kontaktowego, pozycji i ilość towaru może spowodować opóźnienie w realizacji zamówienia do wyjaśnienia.

5. Po złożeniu przez Klienta zamówienia otrzyma on informację mailową potwierdzającą przyjęcie zamówienia.

6. Termin rozpoczęcia realizacji zamówienia pokrywa się z momentem wpływu wpłaty na rachunek bankowy podany w potwierdzeniu zamówienia w przypadku płatność przelewem lub momentem dokonania zamówienia w przypadku płatności kartą, lub wyborem opcji płatności przy odbiorze.

7. Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że towar jest dostępny w magazynie lub u dostawców sklepu. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem klient jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzje o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie całości zamówienia). Brak towaru nie może stanowić podstawy do roszczeń wobec Sprzedawcy.

8. Zakupione towary są dostarczane pod adres wskazany w zamówieniu.

9. Klient może wycofać złożone zamówienie w całości do momentu jego wysłania za pośrednictwem e-maila.

10. Usługodawca ma prawo odstąpienia od realizacji zamówienia z powodu braku dostępności towaru. W takiej sytuacji obsługa niezwłocznie, ale najpóźniej w terminie 30 dni od zawarcia umowy, zawiadomi o tym Kupującego. W przypadku dokonania przedpłaty przez Kupującego zobowiązuje się do zwrotu zapłaconej kwoty.

§ 4
Koszty i terminy wysyłki

1. Zamówione towary są wysyłane pod adres wskazany w formularzu zamówienia. Sklep ma obowiązek poinformowania Klienta o nieprawidłowo wypełnionym formularzu zamówienia, który uniemożliwia lub utrudnia realizację zamówienia i dokonanie wysyłki lub może wpłynąć na jej opóźnienie.

2. Przesyłka dostarczona jest do Klienta zgodnie z terminem podanym w sklepie internetowym przy każdym produkcie (jeżeli produkt nie ma podanego terminu wysyłki czas wysyłki jest określany na 14 dni roboczych). Jest to orientacyjny czas wysyłki i dotyczy on zamówień z opcją płatności przy odbiorze lub płatności elektronicznych. Przy innych formach płatności, w tym płatności przelewem czy kartami kredytowymi do podanego czasu należy dodać czas zaksięgowania środków na rachunku bankowym sklepu (w zależności od banku i sposobu płatności może to być 1-2 dni robocze).

3. Koszty przesyłki pokrywa nabywca towarów. Wysokość kosztów wysyłki jest uzależniona jest od zakupionego towaru, rodzaju wybranego sposobu transportu zakupionych towarów oraz wybranego sposobu płatności. Klient może się zapoznać z cennikiem kosztów dostawy na stronie koszyka sklepu – po dodaniu wybranych towarów do koszyka. Na podanej stronie sklep wyświetli dostępne formy i koszty wysyłek dla towarów znajdujących się w koszyku Klienta.

4. Przy określonej wartości dodanych do koszyka towarów sklep pokrywa koszt przesyłki zakupionych towarów. W przypadku gdy sklep pokrywa koszt wysyłki zakupionego towaru, od obsługi sklepu zależy jakim transportem towar zostanie dostarczony do Klienta. Klientowi pozostaje możliwość uzgodnienia z Usługodawcą innej odpłatnej formy transportu, o ile wyrazi on na to zgodę.

5. W przypadku wysyłki zagranicznej prosimy o kontakt mailowy, gdzie Konsumentowi zostaną zaprezentowane indywidualnie obliczone koszty przesyłki, dopiero po których to zatwierdzeniu dojdzie do zawarcia umowy

§ 5
Płatności

1. Do każdego zrealizowanego zamówienia dołączany jest paragon fiskalny lub faktura VAT. W przypadku chęci otrzymania faktury VAT należy podczas składania zamówienia umieścić w zamówieniu odpowiednią informację.

2. Płatność za zamówiony towar może nastąpić: przy odbiorze towaru, za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych, przelewem na konto bankowe sklepu lub gotówką przy odbiorze osobistym w miejscu i czasie uzgodnionym z Usługodawcą.

3. W przypadku zamówienia płatnego przelewem na konto lub kartą opłatę należy wnieść w całości w ciągu 10 dni od momentu przyjęcia przez sklep zamówienia. Po upływie tego terminu nieopłacone zamówienie zostaje anulowane.

4. Przesyłki zagraniczne realizowane są jedynie po wcześniejszym otrzymaniu wpłaty. Mogą one być opłacane przelewem bankowym (należy uwzględnić wysokość pobieranej prowizji za przelewy międzynarodowe) bądź kartą płatniczą. Towaru za granicę nie wysyłamy za pobraniem.

5. Do sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży przeznaczona jest ograniczona liczba towarów i realizacja zamówień następuje według kolejności wpływania potwierdzonych zamówień na te towary, aż do wyczerpania się zapasów objętych tą formą sprzedaży.

§ 6
Gwarancje, rezygnacja i reklamacje

1. Towary oferowane w sklepie objęte są gwarancją producenta.

2. Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa Klient, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyny w terminie 14 dni od otrzymania zamówionego produktu. Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie był używany, kopiowany ani nie został w żaden sposób zniszczony. Zwracane towary muszą być kompletne. Towary zabezpieczone fabrycznie przed otwarciem nie mogą być zwrócone po zdjęciu folii lub usunięciu zabezpieczeń, zniszczeniu pudełka. Płyty CD, DVD, kasety MC, produkty kosmetyczne i inne posiadające opakowanie oraz odzież muszą być zwracane w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu (nieusunięta folia, niezniszczone pudełko). Produkty kosmetyczne, odzież nie mogą nosić śladów używania.

3. W przypadku zwrotu towaru Klient proszony jest o przesłanie drogą mailową na adres biuro@rezonans-zycia.pl lub pocztową w formie pisemnej na adres ul.Zamiany 15/19 02-786 Warszawa, oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy Klient może złożyć na formularzu, który stanowi załącznik do ustawy prawa konsumenckiego, na formularzu odstąpienia od umowy zamieszczonym jest jako załącznik nr 2 do przedmiotowego regulaminu lub w innej formie zgodnej z prawem konsumenckim.

4. Sklepu zwraca Klientowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia towarów.

5. Jeżeli Klient wybrał sposób dostawy towarów inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w sklepie, sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów i zwrócony zostanie koszt wysyłki najtańszej dostępnej formy dostawy oferowanej przez sklep dla zakupionych towarów.

6. W przypadku odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą.

7. Klient ma obowiązek zwrócić towary niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie towarów przed jego upływem. Wraz z zakupionym towarem klient zobowiązuje się zwrócić dowód zakupu tj. faktura VAT lub paragon.

8. Zwroty pieniędzy realizowane są przez sklep przelewem na wskazany rachunek bankowy lub przekazem pocztowym pod wskazany przez Klienta adres.

9. Pieniądze za zwrócony towar zostaną przesłane do Klienta w ciągu 7 dni roboczych od daty otrzymania przez sprzedawcę zwróconego towaru.

§ 7
Procedury reklamacji

1. W przypadku stwierdzenia przez Klienta wady lub uszkodzenia towaru, o którym nie było mowy w opisie produktu zamieszczonym na stronie sklepu, Klient powinien niezwłocznie skontaktować się ze sprzedawcą drogą mailową na adres: biuro@rezonans-zycia.pl w celu ustalenia sposobu dalszego postępowania.

2. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych muszą zawierać niezbędne do jej rozpatrzenia dane w szczególności imię i nazwisko zamawiającego oraz opis przedmiotu reklamacji.

3. Do odsyłanego z powodu reklamacji towaru należy dołączyć wydrukowany i wypełniony formularz reklamacji stanowiący załącznik nr 1 przedmiotowego regulaminu.

4. Jeżeli otrzymany przez Klienta towar posiada wady lub uszkodzenia powstałe podczas transportu, może on zostać odesłany przez Klienta na adres: „Rezonans Życia” Sp. z o.o. ul.Mariana Hemara 2, 05-500 Piaseczno.

5. Sklep nie przyjmuje reklamacji odsyłanych przez Klienta przesyłką pobraniową.

6. W przypadku reklamacji koszt odesłania i wysłania towaru ponosi sprzedawca towaru.

7. W przypadku uznania reklamacji sklep dokonuje wymiany uszkodzonego produktu na nowy, a gdy ten sposób załatwienia reklamacji nie jest możliwy, dokonuje zwrotu zapłaconej przez Klienta kwoty. Podstawą otrzymania zwrotu pieniędzy jest odesłanie do sprzedawcy podpisanej korekty faktury sprzedaży lub paragonu.

8. W przypadku wymiany lub reklamacji zakupionego towaru Klient proszony jest o kontakt mailowy lub telefoniczny ze sprzedającym w celu ustalenia dalszego toku postępowania.

9. Sklep nie jest producentem Produktów zamieszczonych na stronie, nie ponosi odpowiedzialności z tytułu gwarancji sprzedawanych Towarów.

10. Rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.

§ 8
Rodzaje i zakres usług elektronicznych

1. Usługodawca świadczy za pośrednictwem Sklepu Internetowego następujące Usługi Elektroniczne:
a. Prowadzenie Konta w Sklepie Internetowym.
b. Umożliwienie złożenia Zamówienia w Sklepie Internetowym poprzez wypełnienie Formularza Zamówienia.
c. Newsletter.

§ 9
Polityka prywatności oraz bezpieczeństwo danych osobowych

1. Administratorem danych osobowych przekazywanych przez Klientów sklepu jest Sprzedający.

2. Sprzedający, prowadząc sklep internetowy stosuje przepisy rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), oraz obowiązujące w danym czasie prawo krajowe.

3. Kupujący oświadcza, iż:
a. został poinformowany o prawie do wycofania zgody na przetwarzanie jego danych osobowych w dowolnym momencie, a wycofanie zgody jest równie łatwe jak jej wyrażenie,
b. dobrowolnie wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych, od której jest uzależnione wykonywanie przedmiotu zawieranych umów sprzedaży (lub o świadczenie usług, jeżeli takowe są świadczone), oraz praw i obowiązków wynikających w szczególności – ale nie wyłącznie – z przepisów prawa cywilnego lub podatkowego.
c. podano mu do wiadomości następujące informacje o administratorze danych osobowych i podstawach ich przetwarzania.

4. Administratorem danych osobowych jest „Rezonans Życia” Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, KRS: 0000589890, NIP: 8992778956; Regon: 363170471, a podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. a), b) i c) rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

5. Celem przetwarzania danych osobowych jest wykonywane przedmiotów umów sprzedaży (lub o świadczenie usług, jeżeli takowe są świadczone), zawieranych przez Administratora z Kupującym, w tym akcesoryjnych umów gwarancji, jeżeli zostaną zawarte.

6. Odbiorcą danych osobowych jest Administrator oraz inni odbiorcy, uprawnieni do ich uzyskana, a których udział wynika z natury sprzedaży w sklepie internetowym i obowiązków ciążących z mocy samego prawa na Administratorze, tj. w szczególności: usługodawcy usług przewozowych, spedycyjnych, pośrednictwa finansowego, księgowych, informatycznych, programistycznych, hostingowych; pracownicy lub usługodawcy Administratora; banki go obsługujące; organy podatkowe, sądy i prokuratury, inne organy administracji publicznej; inni uczestnicy obrotu cywilnego w relacje z którymi wchodzi Administrator a podanie danych osobowych Kupującego jest niezbędne, tj. np. załatwiający reklamacje Kupującego.

7. Dane osobowe będą przechowywane do czasu wygaśnięcia wzajemnych praw i obowiązków Administratora i Kupującego, wynikających z przepisów praw powszechnego i zawartych przez nich umów (tj. w szczególności przedawnienia: zobowiązań majątkowych; odszkodowawczych; z tytułu rękojmi lub gwarancji).

8. Kupujący ma prawo:
a. żądania od Administratora: dostępu do danych osobowych jego dotyczących; ich sprostowania; usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,
b. wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania; do przenoszenia danych; w dowolnym momencie cofnięcia zgody na ich przetwarzanie,
c. wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj.: Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

9. Dane osobowe będą przechowywane do czasu wygaśnięcia wzajemnych praw i obowiązków Administratora i Kupującego, wynikających z przepisów praw powszechnego i zawartych przez nich umów (tj. w szczególności przedawnienia: zobowiązań majątkowych.

10.Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym i umownym, oraz warunkiem zawarcia i wykonywania przedmiotu umów sprzedaży (lub o świadczenie usług, jeżeli takowe są świadczone) zawartych za pośrednictwem sklepu internetowego. Kupujący jest zobowiązany do ich podania – konsekwencją niepodania danych osobowych jest niemożność zawarcia i wykonania umowy sprzedaży (lub o świadczenie usług, jeżeli takowe są świadczone) za pośrednictwem sklepu internetowego.

11. Administrator może podejmować decyzje w sposób zautomatyzowany, w tym profilować osoby, których dotyczą dane osobowe, na zasadach aktualnie stosowanych przez Administratora. Tak podejmowane decyzje mają na celu zapewnienie lepszej obsługi tych, których dotyczą dane osobowe, tj. w szczególności w zakresie: korzystania przez nie z ich praw lub przestrzegania obowiązków; informowania o okazyjnych możliwościach nabywania towarów lub usług; promocjach i innych działaniach marketingowych. Jedynymi konsekwencjami, jakie przewiduje Administrator, są: polepszenie sytuacji osoby, której dotyczą dane osobowe, ochrona jej słusznych interesów lub umożliwienie osiągnięcia korzyści, a także zachowanie przez Administratora źródła przychodów, optymalizacja w prowadzonej działalności, korzystanie z narzędzi innowacyjnej gospodarki.

12. Administrator planuje dalej przetwarzać dane osobowe w celu innym niż ten, w którym zostały zebrane, i informuje Kupującego, iż tym celem mogą być, w szczególności: przekształcenia własnościowe lub formy prawnej, lub cesja wierzytelności. Do powyższych celów stosuje się wszystkie objaśnienia i informacje, o których mowa w odpowiednich punktach powyżej.

13. W przypadku udostępnienia przez Kupującego Administratorowi danych osobowych innych osób w związku z zawarciem lub wykonywaniem umów sprzedaży, Kupujący oświadcza i zapewnia, że uzyskał od nich zgodę na powyższe.

14. Ponadto Administrator nie wyraża zgody na rozstrzyganie sporów na podstawie ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich.

15. Szczegółowe zasady zbierania, przetwarzania i przechowywania danych osobowych wykorzystywanych w celu realizacji zamówień przez sklep zostały opisane w Polityce prywatności, która znajduje się pod adresem: https://rezonans-zycia.pl/polityka-prywatnosci/

§ 10
Zastrzeżenia

1. Sklep Internetowy zastrzega sobie możliwość drobnych nieścisłości w opisie produktów. Zdjęcia produktów są jedynie przykładowe, służą tylko i wyłącznie do prezentacji konkretnie wskazanych w nich modeli. Sklep nie odpowiada za błędne podanie parametrów i właściwości towaru lub ich nagłą zmianę dokonaną przez producenta.

2. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen produktów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych produktów do oferty sklepu, przeprowadzania lub odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź do wprowadzania w nich zmian.

3. Błędnie wskazana na skutek błędów czy opóźnień w aktualizacji cena towaru nie może stanowić podstawy do wysuwania roszczeń wobec sprzedawcy.

§ 11
Postanowienia końcowe

1. Umowy zawierane poprzez Sklep Internetowy zawierane są zgodnie z prawem polskim i w języku polskim.

2. Składając zamówienie w Sklepie Internetowym, automatycznie wyrażają Państwo zgodę na otrzymywanie korespondencji e-mailowej związanej z realizacją zamówienia (prośba o potwierdzenie, informacja o wpłacie, informacja o wysyłce, prośba o recenzję zakupionych produktów), jak również korespondencji odnośnie obsługi posprzedażowej. Korespondencja ta jest wysyłana automatycznie na podany w zamówieniu adres e-mail. Korespondencja jest niezbędną do realizacji zamówienia w Sklepie Internetowym www.sccio-eductor.edu.pl Dodatkowo, zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się z Państwem drogą e-mailową lub telefonicznie w przypadku wystąpienia problemów, lub niejasności przy realizacji zamówienia.

3. Zamieszczony w serwisie cennik nie jest ofertą handlową w rozumieniu Kodeksu Cywilnego czy też prawa handlowego. Cennik nie jest ofertą w rozumieniu art.66 Kodeksu Cywilnego.

4. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego oraz Ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta.

5. W stosunku do konsumentów spory wynikające w związku ze stosowaniem niniejszego Regulaminu i z wykonywaniem zawartych umów, będą rozpatrywane przez Sąd właściwy według przepisów o właściwości rzeczowej i miejscowej zgodnie z ustawą z dnia 17.11.1964r. Kodeks postępowania cywilnego (Dz.U. Nr 43, poz. 296 z późn. zm.)

6. Właściciel sklepu zastrzega sobie prawo wprowadzania zmian do niniejszego Regulaminu z zastrzeżeniem, iż zmiany w stosunku do konsumentów nie będą miały zastosowania do usług będących w trakcie wykonywania i będą obowiązywały po 30 dniach od poinformowania Klienta droga elektroniczną.

7. Dbając o bezpieczeństwo danych osobowych Użytkowników, konta klientów nieaktywnych (brak zamówienia w ciągu 5 lat) zostają przez nas usunięte, tym samym traci on dostęp do swojego Panelu Klienta i historii zamówień. Dane klienta znikają z naszej bazy danych. Klient w każdej chwili może założyć nowe konto i złożyć ponownie zamówienie.

Załącznik nr. 1

Reklamacja towaru

Załącznik nr. 2

Odstąpienie od umowy